کسب درامد از طریق اینترنت

آموزش کسب درامد از اینترنت به سادگی بدون هزینه

کسب درامد از طریق اینترنت

آموزش کسب درامد از اینترنت به سادگی بدون هزینه

اگر از اینترنت استفاده می کنید حتما این مطلب را تا آخر بخوانید...ارزش 5 دقیقه وقت گذاشتن را داره

make cash

شرکت تبلیغاتی 20dollars2surf            

کار این شرکت مربوط به تبلیغات در اینترنت است. بدون هیچ هزینه و وقتی حتی بدون کلیک روی تبلیغات می تونید درآمد داشته باشید مهم اینه که هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی: دانلود کردن یا وبلاگ به روز کردن و غیره , برای تو درآمد حساب می شه. چیزی واقعا از دست نمی دی چون حتی اگه زیر مجموعه هم جمعنکنیهر  ماه $20 می گیری.


شرکت تبلیغاتی ۲۰ دلار۲سورف بر اساس نمایش تبلیغات در  کامپیوتر شما ماهیانه پورسانت میدهد. این سایت نه تنها برای  افرادی که شما مستقیماً خودتون اونها رو معرّفی میکنید ، بلکه برای افرادی که بعد ها از طریق زیرمجموعه های شما در سایت عضو میشن۱۰درصد درآمد آنها نیز به شما تعلق می گیرد.مخصوصآ برای کسانی که  اینترنت پر سرعتدارن  وهمیشه آنلاین هستند که کاری نداره بلکه از اینترنت هم درآمد خوبی هم کسب می کنن .


در ضمن برای کسانی که باور نمیکنن که این سایت بدون دلیل یعنی فقط با نمایش تبلیغات پول بده ، کاملا اشتباه است چون این سایت هر چی اعضای بیشتری داشته باشه پول تبلیغاتی بیشتری از شرکت های بیشتری که پائین نام بردم  می گیره فکر کنید چرا شرکتها بابت یک بیلبرد تبلیغاتی در سطح شهر باید  500 میلیون تازه برای 3 تا 6  ماه هزینه کنن  شرکت bwin که تبلیغاتشو رئال مادرید می کنه یا  شرکت 888 که تبلیغاتشو تو انگلستان زیاد می بینید وده ها شرکت بزرگ اروپایی و آمریکایی از ماشین های وموبایل های گرانقیمت گرفته تا مبلمان و بازی های آنلاین و غیره اسامی شرکتهای که تبلیغ می کنند و همچنین در صفحه اول سایت می تونید تعداد بنر های  تبلیغاتی رو ببینید که همیشه کمتر از 870 تا نیست.(bwin, eToro , bitclic ,votre ,betfair ,1&1 ,casino ,Royal Lounge ,)


برای شروع از این لینک وارد سایت  بشوید: (با فیلترشکن وارد شوید)


            http://en.20dollars2surf.com/?ref=721425


هر 50 تا پوینت =1 سنت

10000 پوینت= $1


در ضمن اونهایی که اینترنت پر سرعت ندارند می تونند با معرفی کسانی که کافی نت یا اینترنت پرسرعت


دارند حداقل از هر کدوم 1000 پوینت در ماه بدست بیاورند پس حتی نیاز به هزینه اینترنت پرسرعت نیست.



پی پال چه ارتباطی با این سایت داره ؟  

شماره حساب پی پال همون ایمیلی که در سایت پی پال دارید که درآمدتون بهش واریز می شه در مورد صرافی دبی چون خود بانک ملی مبالغ بالای $ 1000 از طریق صرافی خودش در دبی به ریال تبدیل می کنه و از طریق سوئیفت بانک ملی به حساب شما واریز می کنه در ضمن هرکس بره بانک ملی براحتی سوئف کد دریافت می کنه لازم به یاد آوری است که مبالغ کمتر از $ 1000 چندتا شرکت ایرانی که خودشون همه اینکارا رو انجام می دن و چند  درصد کمیسیون می گیرن .


 لینک وارد شدن به سایت جهت ثبت نام:  


                     http://en.20dollars2surf.com/?ref=721425


نظرات 2 + ارسال نظر
alireza دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 18:46 http://esomes.mihanblog.com

سلام!
دادا چه زحمتی! باشه من لینکت کردم تو هم منو لینک کن با نام "اِس و مِس" و آدرس "http://esomes.mihanblog.com" فقط اینو بدون که قالب ات مشکل داره و به نظر من بهترین قالب ها برای mytheme.ir هستش اگه خواستی یه سر بزن.
با تشکر - خانی

سپاس از لطف و راهنمایی شما...باز هم مزاحمتان خواهم شد.
اگه من از قالب های این سایت استفاده کنم تنظیمات و نوشته های وبلاگم به هم نمی خوره...داغون شدم تا درستش کردم

[ بدون نام ] شنبه 22 تیر 1392 ساعت 01:40

سلام دوست عزیز از وبلاگ شما دیدن کردم وبلاگ خیلی خوبی دارید اگر مایلید بازدید وبلاگتون به صورت رایگان افزایش پیدا کنه پیشنهاد می کنم در سایت من عضو بشید.
http://box.behtarinbox.ir/
اگر سوالی داشتید با این ایدی در تماس باشید.
h.asghari102@yahoo.com

دوستان اگر به هر دلیلی نتونستید ثبت نام کنید به ما پیغام دهید تا ما شما را ثبت نام نماییم.

ممنونم از لطف شما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد